Aerobik, który powiększy piersi

Aerobik, który powiększy piersi
Rate this post

Szukasz sposobów naturalnego powiększania piersi? Wzdrygasz się na samą myśl o tym, byś mogła położyć się na stole operacyjnym i czekać aż biust się powiększy? Jeżeli twoim kompleksem są zbyt małe piersi, wówczas nie pozostaje cie nic innego jak tylko aerobic. Odpowiednio skonstruowane ćwiczenia są w stanie przyczynić się do powiększenia piersi w sposób całkowicie naturalny, a co najważniejsze – bezbolesny.

Aerobik dla biustu – czy to działa?

Każdy doskonale zdaje sobie sprawę, że piersi to nic innego jak tkanka gruczołowa i tkanka tłuszczowa. Właściwie więc żadne ćwiczenia nie są w stanie zmienić proporcji, ani wpłynąć w znaczący sposób na wielkość biustu. Jedynie co można zrobić, to wzmocnić mięśnie, co z kolei wykazuje działanie liftingujące. Piersi podnoszą się do góry, stają się bardziej jędrne, a przez to optycznie większe i pełniejsze.

Ćwiczenia na większy biust zostały opracowane przez Molly Fox – szefową Fitness Center – klubu mającego swoją siedzibę w Nowym Jorku. Twórczyni tych ćwiczeń zaleca stosowanie ich sześć razy w tygodniu, wykonując 12-15 powtórzeń. W miarę upływu czasu ich ilość należy zwiększać nawet do 45. Trzeba jednak pamiętać, by między ćwiczeniami zrobić krótką, bo 30-minutową przerwę.

Jak ćwiczyć, by aerobik był skuteczny?

Pierwsze ćwiczenie polega na wykorzystaniu hantelków. Należy położyć się na plecach. Nogi powinny być ugięte w kolanach (z zachowaniem kąta 45 stopni). Stopy powinny być rozstawione na szerokości bioder. Będąc w takiej pozycji, należy wziąć hantle. Ręce należy rozłożyć w taki sposób, by ciało swoim ułożeniem przypominało literę T. Dłonie ułożone grzbietem do podłogi należy ułożyć na wysokości klatki piersiowej. Łokcie należy przyciągnąć delikatnie do tułowia. Następnie należy napiąć mięśnie brzucha, a kręgosłup przycisnąć jak najmocniej do podłogi. Trzeba pilnować, by odcinek lędźwiowy nie wyginał się w górę. Leżąc wygodnie należy unieść obie ręce, zbliżając je do siebie ku środkowi. Dłonie powinny poruszać się po łuku. Gdy dłonie zetkną się ze sobą, należy kilka sekund wytrzymać w takiej pozycji, a następnie powoli opuszczać je w kierunku podłogi.

Kolejne ćwiczenie to ćwiczenie, do wykonania którego będzie potrzeba ławeczka. Należy położyć się na niej. Kolana powinny być ugięte. W dłonie trzeba chwycić ciężarki o wadze od 1 do trzech kilogramów. Leżąc w takiej pozycji należy zbliżyć dłonie nad głową, mając ręce ugięte lekko w łokciach. Podczas wydychania powietrza należy opuścić ręce – łokcie muszą znaleźć się na wysokości ławki. Podczas wdechu ponownie unosimy ręce tak, by dłonie znów zbliżyły się do siebie nad głową.

Do wykonania kolejnego ćwiczenia będzie potrzebna elastyczna taśma. Powinna ona znaleźć się pod stopami. Pociągając taśmę należy sprawić, by łokcie zostały ugięte pod kątem prostym. W takiej pozycji należy wytrzymać kilka sekund, a następnie wrócić do pozycji wyjściowej.

Ostatnim, czwartym ćwiczeniem służącym powiększaniu piersi jest ćwiczenie następujące. Należy oprzeć się na dłoniach kolanach, mając jednocześnie skrzyżowane podudzia, powoli opuszczamy klatkę piersiową tak, by nosem dotknąć podłogi. W takiej pozycji wytrzymujemy kilka sekund, a następnie wracamy do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie to wygląda tak samo, jak popularne „damskie pompki”.

Jak wspomóc działanie aerobiku?

Jeżeli zależy nam na tym, by biust faktycznie wyraźnie się ujędrnił i optycznie powiększył, warto zadbać także o jego prawidłową pielęgnację. Warto sięgnąć po specjalne kosmetyczne specyfiki, które zawierają w swoim składzie dobroczynne substancje, wywierające korzystny wpływ na wygląd biustu.

Można zaopatrzyć się w specjalne kremy na powiększenie piersi. Zawierają one składniki pochodzenia roślinnego – tak zwane fitoestrogeny, które systematycznie stosowane mogą wpłynąć na powiększenie się piersi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *